Dobrym przykładem jest remontowany odcinek kolejowy z Mydlnik do Krzeszowic. Tam prace miały zakończyć się już ponad dwa miesiące
temu. Nowy termin teraz do wiosna tego roku:
"A to dlatego, że tam mieliśmy do czynienia z infrastrukturą podziemną, przebiegiem kabli, które nie były zaznaczone na mapach" - mówi
Dorota Szalacha z PKP PLK.
Około półroczne opóźnienia mają też prace na odcinkach z z Trzebinii do Krzeszowic oraz z Trzebinii do Jaworzna. Te zakończą się odpowiednio w drugiej połowie 2020 roku oraz pod koniec 2019 roku.
Koszt budowy linii kolejowej z Krakowa do Katowic to około 2 miliardów złotych.
#Kraków #Bronowice Trwa budowa nowego przystanku kolejowego, który stanie się ważnym węzłem komunikacyjnym w mieście. Podróżni wygodnie będą mogli przesiąść się z pociągu do komunikacji miejskiej. Skorzystają z 4 peronów i lokali usługowych, zlokalizowanych w przejściu podziemnym pic.twitter.com/tLkc3dBizb
— PKP PLK SA (@PKP_PLK_SA) 17 lutego 2019
Tomasz Bździkot/bp